dimecres, 24 de juny del 2015

Imma Mena | Serveis Socials
-Quan temps fa que treballes a l’Ajuntament?
-Treballo a l´Ajuntament des de desembre de 2009. Vaig entrar en les darreres oposicions d´Auxiliars adminitratius.

-A quins serveis has treballat durant aquest temps que estàs a l’Ajuntament?
-Només he treballat al departament de Serveis Socials. Els dos primers anys al CAP SUD i la resta al CAP Creu de Barberà.

-Què es el que més t’agrada de treballar a l’Ajuntament? I del teu departament?
-El que més m´agrada de treballar a l´Ajuntament és que la meva condició de funcionaria m´assegura un lloc de treball i un sou fixe. I això em dóna tanquil.litat. També que em permeti conèixer l´Administració pública des de dintre, donant-me una visió diferent a la que tenia només com a ciutadana.
Treballant a Serveis Socials gaudeixo molt del tracte directe amb l´usuari, encara que no sempre és fàcil.

-En que notes que ha canviat l’Ajuntament des de que vas entrar a treballar fins ara?
-Des de què vaig entrar, només cinc anys, com a treballadors hem perduts drets i com Ajuntament hem perdut prestigi i credibilitat.

-Com a treballador/a de l’Ajuntament que li demanaries a la ciutat de cara als propers anys?
-Com a treballadora de l´Administració Pública demano a la ciutat responsabilitat en el l´us dels recursos que tenim i civisme. I demano a nou govern de l´Ajuntament, que escolti als ciutadans i als treballadors que estan a primera línia per fer front a les necessitats reals de Sabadell.

Butlletí INFORMA. CCOO
Nº 19 | dimarts, 23 de juny  de 2015

0 comentaris:

NOTÍCIES MÉS VISITADES