divendres, 26 d’abril del 2013

Després del que ens va costar a tots plegats adaptar-nos a l’anterior sistema de control horari i un cop ho havíem après, l’Ajuntament va decidir comprar un nou programa i rellotges de control horari per la mòdica quantitat de 59.895 €. 

Era de suposar que aquesta adquisició havia de significar una millora important respecte a l’anterior, però la realitat és que presenta mancances, fet que costa d’entendre ja que és un programa fet “a mida” i per tant l’Ajuntament podia plantejar les seves necessitats.
Des del moment de la implantació a tots els departaments municipals, han estat moltes les queixes de diferents treballadors i treballadores pel que fa a la dificultat per fitxar, per a gestionar les incidències, etc.

El passat dia 28 de gener CCOO va presentar un escrit per deixar constància dels problemes que havíem observat fins llavors. Alguns dels problemes s’han solucionat, però d’altres persisteixen com és ara la gestió de les incidències.
Entenem que la justificació d’una despesa tan important només hauria de ser amb l’objectiu de facilitar- nos la vida a tots i totes, cal reconèixer que de moment el nou sistema no ho està aconseguint.

Els últims tres anys el cost del lloguer del servei de control horari ha estat el següent:
 2010 36.871,44 € | 2011 31.785,72 € | 2012 30.413,70 € || Total  99.070,86 €

Per aquest cost ja fa temps que es podia haver fet la compra, no?

Butlletí INFORMA. CCOO 
Nº 04 | divendres, 26 d'abril de 2013

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

NOTÍCIES MÉS VISITADES